luni, 26 septembrie 2011

O noua capcana a Sistemului: recensamantul populatiei si al locuintelor


In perioada 20-31  Octombrie 2011 urmeaza sa se faca PE BANII NOSTRII, un “DEMERS STATISTIC DE IMPORTANŢĂ STRATEGICĂ PENTRU ROMÂNIA”, respectiv RECENSĂMÂNTUL POPULAŢIEI ŞI AL LOCUINŢELOR 2011
Potrivit legii (Legea 5/2008 privind aprobarea ordonantei de guvern nr. 3/2007), recensamantul este OBLIGATORIU (art. 2 din ordonanta), dar nu se prevad sanctiuni daca nu raspundem deloc, sau incomplet la intrebari. Potrivit art. 12 din aceeasi ordonanta, in premiera nationala, recensamantul nu mai este “anonim”, ci se colecteaza si CNP-ul, care impreuna cu semnatura de pe formular, vor personaliza “datele statistice”, anuland caracterul secret al colectarii de date. Deci ADIO intimitate si confidentialitate a datelor, pentru cei care vor avea nechibzuinta sa completeze aceste formulare. Ce contin ele ? Pai, aproape totul despre familia, viata noastra personala, bunurile pe care de detinem, surse de venit, cuantumul acestora,
etc.
La adresa de mai jos gasiti documentatia pusa la dispozitia anchetatorilor pentru recensamantul din 2011. veti gasi si cele 8 chestionare.
e bine sa stiti ce intrebari va asteapta.
Parerea mea este ca cei care vor completa aceste formulare vor intra direct in bazele de date ale Noii Ordini Mondiale, facand inca un pas catre Dictatura Electronica.

vineri, 23 septembrie 2011

MITING DE PROTEST 29 septembrie 2011 Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, ora 13-14 “Refuza cardul, cere-ti drepturile!”


MITING DE PROTEST 29  septembrie 2011
 Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, ora 13-14
“Refuza cardul, cere-ti drepturile!”

Protestam pentru ca se inchid spitalele, in timp ce mor oameni.Pentru ca se gasesc justificari aberante pentru inchiderea spitalelor, in timp ce bani multi-cum ar fi pentru Proiectul cardului national de sanatate- se cheltuiesc in asa zisul interes al asiguratilor. Pentru ca nu sunt suficiente paturi pentru bolnavii din spitale (doar in statistici si rapoarte oficiale), nu sunt bani pentru medicamente si pentru conditii normale de tratament, si se ofera solutia privatizarii serviciilor de sanatate, pentru ca niste baieti destepti sa puna mina pe spitale, ieftin si sigur.Pentru ca medicii si personalul medical sunt umiliti, manipulati ca sa nu ridice capu` sus, liderii sindicali sunt vinduti, si este o tacere sumbra, in timp ce oficialii sanatatii mint cu nerusinare.Pentru ca nimanui nu-i pasa …in timp ce se prezuma ca vom deveni donatori de organe.
Cardu` cu cip este o mare afacere, pe banii contribuabililor, din care cistiga doar implementatoru` privat.Cica s-ar face economii, insa nu s-au acoperit gaurile datorate firmelor capuse si managementului defectuos-insa se inchid spitalele nerentabile (le zice arierate) si se privatizeaza-devin camine de batrini.Proiectu` cu cardu` este controversat, sunt niste experti oficiali care, fara sa ne intrebe, ne asigura ca e in interesu` nostru, insa daca e asa de bun de ce au lucrat pe ascuns si de ce e  obligatoriu? Dupa ce ati platit o viata contributia la sanatate, ramineti fara asistenta medicala.Aici sunt banii vostri!      
Poti descarca aici documentul prin care refuzi cardul national de sanatate. 
Daca esti medic, asistent medical, pacient, cetatean, viitor bolnav, asigurat, pensionar, si daca te intereseaza sanatatea ta si ce se face cu banii si contributia ta,  vino la miting!
Daca esti blogger, internaut, ong-ist, independent, da mai departe acest afis
      

miercuri, 17 august 2011

GREVA FISCALA: solutie impotriva SEMNATURII ELECTRONICE

Formulare tip de notificare a refuzului semnaturii electronice si a cartii de munca electronice

Acest material nu este decat pentru persoanele care isi inteleg menirea de crestin si roman, asa cum a spus pr. Iustin, cu responsabilitatea pentru generatiile viitoare. Adica doar pentru acei curajosi care spun NU sistemului de identificare electronica a persoanelor, sub forma evidentei si controlului economic absolut.
Prin acceptarea controlului total in care persoane si afaceri devin de buna voie numere in loc de nume, cand pasul urmator al acestei crize bursiere este desfiintarea bancilor, creearea unei banci mondiale unice si introducerea monedei unice la nivel global, banul electronic, crestinul care sta in pasivitate apreciind ca nimic nu intra in contradictie cu spiritualitatea lui va da seama pentru copiii nostri, care vor fi prinsi ca intr-o menghina de acest sistem, iar cipuirea propriu zisa a persoanelor va reprezenta o consecinta fireasca a mostenirii lasate de noi.
Asadar, semnalez ca circula variante de NOTIFICARI prin care persoane juridice obligate sa preia certificatul digital sau semnatura electronica precum si angajati care sunt obligati sa semneze de preluarea Carnetelor de munca pe format de hartie, deja au somat pe angajatori si institutiile responsabile ca nu inteleg sa fie de acord cu acest abuz care le ingradeste dreptul la exercitarea propriei credinte si care reprezinta un atentat la libertatea lor de constiinta.
Judecator Carmen Elena Paduraru
Cititi va rog si: Judecator Carmen Elena Paduraru: „E-ROMANIA – un pas hotarator spre DICTATURA”

NOTIFICARE REFUZ SEMNATURA ELECTRONICA

 Nume prenume, pers.fiz autorizată, conform…cu toate datele de identificare
            Sau Societate Comercială, reprezentată prin administratori……….la fel cu date de identificare
NOTIFICARE
Catre
1) Guvernul Romaniei, dlui prim ministru E.Boc
Piaţa Victoriei nr. 1, Sector 1, Municipiul Bucureşti Cod poştal: 011791.
2) ANAF, dlui preşedinte Sorin Blejnar, str. Mihail Sebastian, 88, sector 5, Bucuresti
3) Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, dnei preşedinte, Domnica    Doina PÂRCĂLABUSediul central, str.Latină, nr.8, sect.2 Bucureşti
4) Casa Naţională de Asigurări de Sănătate Bucureşti,dlui preşedinte dr.N Duţă
- Calea Călăraşilor, 248, Bl. S19, sect.3, 030634
5) DGFP judeteana sau Administratiile fiscale la care se depun declaraţiile 112.
6) Casa judeţeană de Pensii ……….se va completa judetul corespunzator
7) Casa judeţeană de Asigurări de Sănătate………. se va completa judetul corespunzator

VĂ SOMEZ SĂ LUAŢI ACT CĂ REFUZ SĂ PREIAU SEMNĂTURA ELECTRONICĂ SAU 
CERTIFICATUL  DIGITAL DE IDENTIFICARE              
                                                    
                                       ŞI DECLAR GREVĂ FISCALĂ
Pentru următoarele MOTIVE:
1. Sunt cetăţean român/ Societatea comercială functionează din anul…/ persoana fizica autorizata incepând din ….
Realizez venituri de natură profesională , în calitate de medic, avocat, croitor( fiecare sa-si treacavechimea in muncă)…/ firma mea desfăşoară acte de comerţ începând din anul…Sunt plătitor de taxe şi impozite la bugetul consolidate de stat de …ani.Am fost contribuabil onest şi am plătit cu bună credinţă( exceptând perioada crizei mondiale care nu-mi poate fi imputată) obligaţiile  fiscale către stat.
2. Prin impunerea preluării declaraţiei fiscale 112 doar in sistem online, constat că mi se încalcă, în mod incalificabil proprietatea privată (art.44 Constituţia României), dreptul la muncă de asemenea garantat prin legea fundamentală( art.41), a libertăţii economice ( art.45), libertatea de conştiinţă şi de exprimare a credinţei şi convingerilor, având consecinţe nefaste asupra a integrităţii mele psihice garantată prin art. 22 precum şi a libertăţii individuale.
De asemenea, prin acest sistem  se introduce cenzura, expres interzisă de art. 30(2) din Constituţia Romaniei.
Aceste drepturi sunt consfintite de asemenea prin Tratatele internationale si ale CE.
3.Sistemul electronic prezintă riscuri majore şi este cel mai vulnerabil  dintre toate modalităţile de evidenţă şi arhivă, pentru că poate fi afectat de factori tehnici minori ( pană de curent), eroare umana sau rea credinţă din partea utilizatorilor acceptaţi precum şi a hackerilor care au devenit deosebit de inventi în activităţi infracţionale de acest tip. Proba irefragabila, de necontestat, este Afacerea Wikileaks care demonstrează fragilitatea sistemelor de securitate şi stocare de informaţii, dintre cele mai sofisticate!
Semnătura electronică sau certificatul digital de identificare reprezintă un număr atribuit activităţii mele profesionale /firmei mele, numar ce este unic la nivel mondial, după stocarea elementelor de identificare personale sau a persoanei juridice pe care o reprezint, în sistemul electronic de evidenţă (e-Guvernare) şi serveşte ca metodă de identificare a semnatarului.
4.Fiind vorba despre elemente de identificare ale unei persoane juridice sau fizice, obligativitatea introducerii acestui nou sistem nu putea fi facuta prin Ordin al Ministrului ci, se impunea reglementarea acestui domeniu prin lege organica.
5.Se încalcă principiul bunei credinţe prevăzut în art. 12 din OG.nr.92/2003: „Relaţiile dintre contribuabili şi organele fiscale trebuie să fie fundamentate pe bună-credinţă, în scopul realizării cerinţelor legii”, întrucât atitudinea mea de până acum de plătitor consecvent al taxelor datorate statului- impunea o obligaţie corelativă în sarcina organismelor fiscale prin care să mi se respecte demnitatea profesională şi modalitatea de a-mi exercita dreptul la muncă.
6.Ori, dimpotrivă este încălcat secretul fiscal ( prevăzut de art.11 din Codul de procedură fiscală) şi practic devine fără nici o aplicabilitate, atâta timp  cât informaţiile privind identificarea propriu zisă precum şi declaraţiile anexate prin intermediul acestei semnături electronice, stocate în baza de date sunt la dispoziţia mai multor persoane şi instituţii ( e-Romania conectează practic toate instituţiile în aceasta arhivă electronică) precum şi a intruşilor tip hackeri.
7.Întrucât declaraţiile nu se vor mai depune la ghişee, la funcţionarii cu atribuţii şi sancţiuni specifice prev. în art.11 Cod procedură fiscală, ci, în sistemul la care va avea acces o plaja foarte mare de instituţii şi persoane, practic  dispare orice posibilitate de sancţionare a scurgerii de informaţii şi prelucrarea eronată sau intenţionată- fapt de natură a constata că acest sistem nu oferă nici cea mai mică stabilitate şi garanţie. Orice normă juridică dacă nu conţine şi măsurile coercitive şi sancţionatorii de aplicare, este nulă de drept pentru că, fie reprezintă o eroare de tehnică legislativă şi atunci va deveni caducă adică inaplicabilă fie, se urmăreşte un scop ascuns, nedeclarat şi atunci intră in categoria actelor normative care aduc atingere moralei şi ordinii publice, fapt ce nu poate fi admis.
8.Pentru că nu s-a prevăzut dreptul de opţiune între sistemul clasic de evidenţă şi acest sistem online, se încalcă practic şi dispoziţiile care se referă la legitimitatea stocării şi prelucrării datelor cu caracter personal,prevăzută de art. 5 din Legea r. 677/2001 în sensul că poate fi efectuată numai dacă persoana vizată şi-a dat consimţământul în mod expres şi neechivoc pentru acea prelucrare iar art.8 prevede că prelucrarea datelor cu caracter personal având funcţie de identificare, adică CNP-ul şi orice alte date cu caracter personal având o funcţie de identificare de aplicabilitate generală poate fi efectuată numai dacă:
    „a) persoana vizată şi-a dat în mod expres consimţământul;
      b) prelucrarea este prevăzută în mod expres de o dispoziţie legală. 
  (2) Autoritatea de supraveghere poate stabili şi alte cazuri în care se poate efectua prelucrarea datelor prevăzute la alin. (1), numai cu condiţia instituirii unor garanţii adecvate pentru respectarea drepturilor persoanelor vizate.”
Astfel precizez că, eu nu accept preluarea şi prelucrarea datelor personale ale mele sau firmei mele.
Condiţia 2 nu este îndeplinită întrucât în Legea semnăturii electronice 455/2001 precum şi în H.G.nr. 1397/2010  nu este menţionat expres dreptul de prelucrare a datelor ci, doar obligaţia depunerii online a D112 prin semnatura electronică.
Iar cea de a 3 situaţie derogatorie nu este aplicabilă pentru că, aşa cum am arătat legea este eliptică de orice garanţii, prin lipsa sancţiunilor specifice.
Pentru aceste motive, va înştiinţez că
I ) Prezenta NOTIFICARE  reprezintă OPOZIŢIE în sensul art. 15 din Legea nr. 677/2001 întemeindu-mi plângerea prealabilă şi pe dispoziţiile Deciziei 11/2009 a  Autorit. Nat. de Suprav. a Preluc. Datelor cu Caracter Personal care constată în articolul unic elementele de identificare care prezenta riscuri majore pentru drepturile şi libertăţile persoanelor:  (1) Categoriile de operatiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal care prezinta riscuri speciale pentru drepturile si libertatile persoanelor sunt urmatoarele:
   a) operatiunile de prelucrare a datelor cu caracter personal legate de originea rasiala sau etnica, de convingerile politice, religioase, filozofice ori de natura similara, de apartenenta sindicala, de apartenenta la un partid politic sau o organizatie religioasa, a datelor cu caracter personal privind starea de sanatate sau viata sexuala, precum si a datelor genetice, biometrice si a datelor care permit localizarea geografica a persoanelor, inclusiv in scop de cercetare stiintifica;

-         ori, în acest caz simplul fapt că sunt obligat să accept acest sistem în care eu si firma mea nu mai avem reprezentarea numelor ci, devenim simple coduri, numere controlabile şi lipsite de orice personalitate, reprezintă un atentat la credinţa mea personală şi convingerile mele intime.
II ) Întrucât statul nu demonstrează că mai are respect pentru  toţi cetăţenii săi şi nu respectă drepturile noastre, discriminându-ne pe cei care avem astfel de convingeri, vă notific asupra faptului că începând cu 1.07.2011
                              DECLAR GREVĂ FISCALĂ în sensul că nu voi mai achita STATULUI nici un fel de obligaţii şi datorii până la acceptarea declaraţiilor mele fiscale fără semnătură electronică sau certificat digital de identificare.
            Această Greva fiscală are drept cauză şi costurile halucinante antrenate în aceste sisteme de evidenţă şi control
( E-Romania a angajat deja 520 milioane de euro şi urmează importante contribuţii de la populaţie şi alte investiţii guvernamentale – pentru implementarea acestui sistem la care au renunţat ţări cu tradiţie economica solidă. Consider că acest pionierat este de prost augur şi nu doresc, prin banii mei să încurajez dezastrul în care se adânceşte România.
Aceste eforturile bugetare sunt absolut iraţionale, întrucât sistemele aplicate tip: big brother, actele de identitate biometrice, tehnologia complexă a cardurilor de sănătate, programul E-Romania, ş.a. nu au justificare practică, avantajele şi dezavantajele acestora nu au constituit teme dedezbateri reale în presa şi, în mod categoric vor adânci starea de criză, pentru că au drept obiectiv doar controlul, supravegherea şi evidenţa fără a cuprinde strategii şi planuri de redresare economică şi stimulare a producţiei.
III )  În cazul oricărei forme de executare silită împotriva mea şi a firmei mele, aceasta Notificare, va reprezenta dreptul meu absolut la apărare în instanţele din România.

Data,                                                                                            Semnătura,


NOTIFICARE REFUZ CARTE DE MUNCA

Domnule Primar,
Subsemnat …………………………… , domicilat in ……………………………………………. …………………………. avand contract de munca cu institutia pe care o conduceti va solicit sa
PASTRATI CARNETUL DE MUNCA IN ARHIVA INSTITUTIEI
SI SA PROCEDATI LA INSCRIEREA IN CONTINUARE PE ACESTA, A VECHIMII MELE IN MUNCA
Pentru următoarele MOTIVE:
1.Sistemul electronic prezintă riscuri majore şi este cel mai vulnerabil  dintre toate modalităţile de evidenţă şi arhivă, pentru că poate fi afectat de factori tehnici minori ( pană de curent), eroare umana sau rea credinţă din partea utilizatorilor acceptaţi precum şi a hackerilor care au devenit deosebit de inventivi în activităţi infracţionale de acest tip. Proba irefragabila, de necontestat, este Afacerea Wikileaks care demonstrează fragilitatea sistemelor de securitate şi stocare de informaţii de tip electronic, dintre cele mai sofisticate!
2.Pentru că nu s-a prevăzut dreptul de opţiune între sistemul clasic de evidenţă şi acest sistem online, se încalcă practic şi dispoziţiile care se referă la legitimitatea stocării şi prelucrării datelor cu caracter personal,prevăzută de art. 5 din Legea nr. 677/2001 în sensul că poate fi efectuată numai dacă persoana vizată şi-a dat consimţământul în mod expres şi neechivoc pentru acea prelucrare iar art.8 prevede că prelucrarea datelor cu caracter personal având funcţie de identificare, adică CNP-ul şi orice alte date cu caracter personal având o funcţie de identificare de aplicabilitate generală poate fi efectuată numai dacă:
    a) persoana vizată şi-a dat în mod expres consimţământul;
   b) prelucrarea este prevăzută în mod expres de o dispoziţie legală. 
  (2) Autoritatea de supraveghere poate stabili şi alte cazuri în care se poate efectua prelucrarea datelor prevăzute la alin. (1), numai cu condiţia instituirii unor garanţii adecvate pentru respectarea drepturilor persoanelor vizate.”
Astfel precizez că, eu nu accept preluarea şi prelucrarea datelor personale .
Condiţia 2 nu este îndeplinită întrucât în actele normative care prevad introducerea sistemului de evidenta REVISAL,  nu este menţionat expres dreptul de prelucrare a datelor ci, doar obligaţia acceptarii ceea ce incalca in mod flagrant libertatea de exprimare a consimtamantului.
Iar cea de a 3 situaţie derogatorie nu este aplicabilă pentru că, aşa cum am arătat legea este eliptică de orice garanţii, prin lipsa sancţiunilor specifice, cu privire la interventia pe orice cale a tertilor in arhiva ce va cuprinde datele mele personale.
3.Implementarea acestui sistem se realizeaza in Romania cu titlu de pionierat.Ungaria a incercat acelasi lucru dar, a constatat ca este vulnerabil si foarte costisitor si a renuntat. Aceste eforturile bugetare sunt absolut iraţionale, întrucât sistemele aplicate tip: big brother, actele de identitate biometrice, tehnologia complexă a cardurilor de sănătate, programul E-Romania, ş.a. nu au justificare practică, avantajele şi dezavantajele acestora nu au constituit teme de dezbateri reale în presa şi, în mod categoric vor adânci starea de criză, pentru că au drept obiectiv doar controlul, supravegherea şi evidenţa fără a cuprinde strategii şi planuri de redresare economică şi stimulare a producţiei.
Pentru aceste motive, va înştiinţez că
I ) Prezenta  CERERE  reprezintă si  OPOZIŢIE în sensul art. 15 din Legea nr. 677/2001 întemeindu-mi plângerea prealabilă şi pe dispoziţiile Deciziei 11/2009 a  Autorit. Nat. de Suprav. a Preluc. Datelor cu Caracter Personal care constată în articolul unic elementele de identificare care prezenta riscuri majore pentru drepturile şi libertăţile persoanelor: (1) Categoriile de operatiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal care prezinta riscuri speciale pentru drepturile si libertatile persoanelor sunt urmatoarele:
   a) operatiunile de prelucrare a datelor cu caracter personal legate de originea rasiala sau etnica, de convingerile politice, religioase, filozofice ori de natura similara, de apartenenta sindicala, de apartenenta la un partid politic sau o organizatie religioasa, a datelor cu caracter personal privind starea de sanatate sau viata sexuala, precum si a datelor genetice, biometrice si a datelor care permit localizarea geografica a persoanelor, inclusiv in scop de cercetare stiintifica;
-         ori, în acest caz simplul fapt că sunt obligata să accept acest sistem în care eu devin un numar unic in baza de date fiind la discretia oricarei persoane care are acces la sistem sau care in mod fraudulos intra in sistem, reprezintă un atentat la credinţa mea personală, convingerile mele intime si imi ingradeste dreptul la munca, drepturi consfintite si de Constitutia Romaniei si de Carta drepturilor omului si cetateanului.
In caz de refuz voi solicita instantelor romane si internationale protejarea acestor drepturi ale mele si obtinerea de despagubiri materiale.
Data,                                                                                            Semnătura,

(sursa: SACCSIV)

duminică, 12 iunie 2011

http://rapcea.ro/2011/06/la-21-de-ani-de-la-evenimentele-din-13-15-iunie-victimele-cer-redeschiderea-dosarului-mineriadei/





Începând de astăzi, membrii AVMR intră în greva foamei pe temen nelimitat, pe terenul din fața Teatrului Național din București

Doar doi mineri au fost găsiți vinovați…

După 21 de ani de la evenimentele sângeroase petrecute între 13-15 iunie 1990, în Piața Universității, Asociația Victimelor Mineriadelor își caută încă dreptatea în instanță. Președintele acesteia, Viorel Ene, a declarat pentru ziarul “Puterea”, că, din punctul lor de vedere, pentru acțiunile represive de atunci, soluțiile de neîncepere a urmăririi penale date până acum în acest dosar și „spălarea” criminalilor se fac vinovați: Ion Iliescu, Petre Roman, Emil Constantinescu, Dan Voinea, Traian Băsescu și Laura Codruța Kovesi. Totodată, la începutul acestei săptămâni, în prima zi lucrătoare, Asociația va depune la Parchetul General, militar și civil o cerere de redeschidere a dosarului mineriadei din iunie 1990, conform plângerii penale formulate în 18.02.1997, ale cărei principale capete de acuzare sunt: genocid și rele tratamente aplicate victimelor mineriadei, fapte care, conform Codului penal sunt imprescriptibile. Avocații părții vătămate spun că în privința măsurilor luate de autoritățile de la acea vreme se întrunesc elementele constitutive ale genocidului, întrucât, odată cu declanșarea violențelor de atunci, a avut loc și un pogrom împotriva țiganilor, care erau prinși și bătuți, deși nu se aflau în zona conflictului, ci în cartiere, fiind vorba de acțiuni îndreptate împotriva unei comunități și chiar de incitare la război civil. Membrii AVMR mai sunt nemulțumiți pentru faptul că, în cele peste două decenii scurse de la mineriada din 13-15 iunie, nu au fost trași la răspundere decât doi mineri și doi ofițeri de la „doi și-un sfert”, care ar fi substituit 70.000 de dolari din locuința lui Ion Rațiu și maistrul miner Domokos, cel care a vrut să-i taie capul lui Marian Munteanu.
Crucea comemorativă a mineriadei a fost dosită de către Primărie
Până la ora actuală, pentru morții și răniții de atunci, nu a fost nimeni tras la răspundere. Începând de astăzi, 13 iunie, pe termen nelimitat, membrii AVMR vor intra în greva foamei pe terenul din fața Teatrului Național, până când instanța de judecată va proceda la redeschiderea dosarul mineriadei din 13-15 iunie 1990. „O altă nemulțumire a noastră este mutarea crucii de marmură, comemorativă, «In memoriam 1990», de către Primărie, pentru că «nu dădea bine» în fața monumentului cu personajele lui Caragiale din fața Teatrului National. Monumentul a fost așezat fără fundație, între niște boscheți, într-un loc mai puțin vizibil și cel mai probabil va cădea sau va intra în pământ. În locul lui a apărut o altă cruce, asemănătoare celor din cimitir, dedicată lui Cristian Pațurcă și care nu își are locul aici,” spune Viorel Ene.

vineri, 3 iunie 2011

Mâine, sâmbătă 4 iunie, începând cu ora 11 (doar pentru cei ce nu pot participa la marș) puteți viziona Marșul Pentru Normalitate ÎN DIRECT, LIVE !


Free video chat by Ustream
Cei care doriți să popularizați evenimentul pe site-ul vostru, sau pe rețelele de socializare, nu trebuie decât să inserați in HTML acest cod de embed (in luati cu copy/paste, sursa este AICI, pe Ustream :


Free video chat by Ustream

Pentru rețele de socializare (gen facebook) sau chat (gen yahoo), puteti baga (tot cu copy/paste) acest cod in discutii, si apare in fereastra de conversatie ecranul video (ca la youtube):